Komentarze
wiadomo, że Autostrada mająca 500 km zarobi więcej niż odcinek 50 km, ranking powinniście przygotować w oparciu o średni przychód z 1 km danej drogi
już oceniałe(a)ś
26
1
S6 i A8 to dla was to samo?
już oceniałe(a)ś
4
0
ciekawe kiedy złodziejstwo pt; " viatoll " spadnie na auta osobowe ? tak przy okazji ,ile podatków drogowych płaci właściciel ciężarówki ?
już oceniałe(a)ś
4
2
Znaczy, ze prywatni operatorzy uzyskuja analogiczne dochody ze swoich odcinkow. Czy towarzysze zrewanzowali sie odpowiednio tym, ktorzy ten biznes tysiaclecia im umozliwili ?
@javall trzeba popatrzeć , na składy właścicielskie Firm ,które "wygrywały" przetargi na "najdrozsze autostrady" w świecie, i nadal przynoszące krociowe zyski np. autostrada wielkopolska , ze spólkami ze Szwajcarii , znane nazwiska
już oceniałe(a)ś
0
0
Zdjęcie nr 2 obrazuje kwintesencję polskiej autostrady. I tak się zastanawiam, czy Unia Europejska wie o tym że za korzystanie z autostrad wybudowanych za ich pieniądze polski rząd każe sobie płacić i to słono? Zakładając że o tym wiedzą, dlaczego ich nie pozwą, przecież to jest przekręt stulecia!
już oceniałe(a)ś
0
0
Widać, jak bardzo S8 była potrzebna skoro jest tak oblegana i zyskowna. A ile mieszkańcy i politycy musieli się wykłócać żeby powstała w obecnym kształcie.
już oceniałe(a)ś
1
1
A teraz warto zestawić te dane z kosztami budowy i utrzymania, bo dopiero wtedy będziemy mogli mówić o "dochodzie".
już oceniałe(a)ś
1
2
Droga dwujezdniowa ograniczona barierkami i ekranami to nie autostrada!!! Po tamtej stronie Odry są autostrady , u nas jedynie drogi szybkiego ruchu tyle że płatne. Zainstalowanie bramek nie kwalifikuje drogi do autostrady. Płacimy podatek drogowy w paliwie więc dlaczego mamy płacić za przejazd po czymś co nie jest tym za co jest uważane???!!!
już oceniałe(a)ś
7
21