Więcej
    Komentarze
    wiadomo, że Autostrada mająca 500 km zarobi więcej niż odcinek 50 km, ranking powinniście przygotować w oparciu o średni przychód z 1 km danej drogi
    już oceniałe(a)ś
    26
    1
    S6 i A8 to dla was to samo?
    już oceniałe(a)ś
    4
    0
    ciekawe kiedy złodziejstwo pt; " viatoll " spadnie na auta osobowe ? tak przy okazji ,ile podatków drogowych płaci właściciel ciężarówki ?
    już oceniałe(a)ś
    4
    2
    Znaczy, ze prywatni operatorzy uzyskuja analogiczne dochody ze swoich odcinkow. Czy towarzysze zrewanzowali sie odpowiednio tym, ktorzy ten biznes tysiaclecia im umozliwili ?
    @javall trzeba popatrzeć , na składy właścicielskie Firm ,które "wygrywały" przetargi na "najdrozsze autostrady" w świecie, i nadal przynoszące krociowe zyski np. autostrada wielkopolska , ze spólkami ze Szwajcarii , znane nazwiska
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Zdjęcie nr 2 obrazuje kwintesencję polskiej autostrady. I tak się zastanawiam, czy Unia Europejska wie o tym że za korzystanie z autostrad wybudowanych za ich pieniądze polski rząd każe sobie płacić i to słono? Zakładając że o tym wiedzą, dlaczego ich nie pozwą, przecież to jest przekręt stulecia!
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Widać, jak bardzo S8 była potrzebna skoro jest tak oblegana i zyskowna. A ile mieszkańcy i politycy musieli się wykłócać żeby powstała w obecnym kształcie.
    już oceniałe(a)ś
    1
    1
    A teraz warto zestawić te dane z kosztami budowy i utrzymania, bo dopiero wtedy będziemy mogli mówić o "dochodzie".
    już oceniałe(a)ś
    1
    2
    Droga dwujezdniowa ograniczona barierkami i ekranami to nie autostrada!!! Po tamtej stronie Odry są autostrady , u nas jedynie drogi szybkiego ruchu tyle że płatne. Zainstalowanie bramek nie kwalifikuje drogi do autostrady. Płacimy podatek drogowy w paliwie więc dlaczego mamy płacić za przejazd po czymś co nie jest tym za co jest uważane???!!!
    już oceniałe(a)ś
    7
    21