Wyborcza to Wy. Jeżeli są tematy, którymi powinniśmy się zająć, prosimy o kontakt. Wiesz o czymś ważnym lub ciekawym? Poinformuj nas! Wyślij e-mail (listy@lodz.agora.pl) lub wiadomość na Facebooku, zadzwoń (42 631 60 16 - od poniedziałku do piątku w godzinach 10-16).

Czytelniczka zapłaciła za bilet 170 zł. Niestety, planowany na 4 marca koncert nie odbył się, nie odzyskała też pieniędzy wydanych za bilet.

W dniu planowanego koncertu, który miał być w Teatrze Wielkim, jego niedoszli słuchacze przeczytali na Facebooku post informujący o odwołaniu wydarzenia. Po kliku tygodniach nabywców biletów informowano o nowym miejscu i dacie koncertu, z opcją uzyskania zwrotu pieniędzy za bilety. Jednak odpowiedź, jeżeli przychodziła, to zawierała tylko automatyczną zwrotkę od biura obsługi klienta.

Anna Fonferko, specjalistka ds. PR w Teatrze Wielkim w Łodzi, informuje, że odwołaniu koncertu towarzyszył uderzający brak kontaktu z przedstawicielami organizatora, któremu teatr miał udostępnić salę.

Pozostało 80% tekstu
Artykuł dostępny tylko w prenumeracie cyfrowej Wyborczej

Wypróbuj cyfrową Wyborczą

Nieograniczony dostęp do serwisów informacyjnych, biznesowych, lokalnych i wszystkich magazynów Wyborczej