Rozmowa z Piotrem Kruszyńskim, dyrektorem zarządzającym (CEO) PizzaPortal

Paweł Rutkiewicz: Gdy w 2010 roku PizzaPortal pojawił się w Polsce, działały tu tylko podobne portale lokalne w Warszawie i Gdańsku. Jak od tamtej pory zmienił się rynek zamawiania potraw on-line?

Chcesz dostawać mailem serwis z najważniejszymi informacjami z Łodzi? Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter.

Piotr Kruszyński: – Bez wątpienia zmienił się cały rynek szeroko rozumianego e-commerce. 10 lat temu sytuacja wyglądała zupełnie inaczej. Przez internet kupowano na ogół książki i bilety. Obecnie najczęściej zamawia się odzież, dodatki i akcesoria; książki płyty i filmy; bilety, a następnie – jedzenie.

Pozostało 90% tekstu
Twoja przeglądarka nie ma włączonej obsługi JavaScript

Wypróbuj prenumeratę cyfrową Wyborczej

Pełne korzystanie z serwisu wymaga włączonego w Twojej przeglądarce JavaScript oraz innych technologii służących do mierzenia liczby przeczytanych artykułów.
Możesz włączyć akceptację skryptów w ustawieniach Twojej przeglądarki.
Sprawdź regulamin i politykę prywatności.