Rossmann rozpoczyna konkurs "Generacje Rossmann - czwarty wymiar przestrzeni", w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody finansowe. Wziąć w nim mogą udział studenci architektury Politechniki Łódzkiej
Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Zadaniem studentów jest opracowanie koncepcji wykończenia wnętrz drogerii Rossmann. „Wyobraźcie sobie, że chodzi o najbardziej prestiżowe lokalizacje sklepów. Ważne jest to, aby taki projekt był uniwersalny. Musi być przygotowany z myślą o starszych i młodszych klientach. Powinien uwzględniać dużą liczbę produktów na półkach” – piszą organizatorzy.

Do wykonania jest prezentacja multimedialna, plansza wystawowa, a także opis idei danego rozwiązania.

Komisja konkursowa wyłoni najlepszą pod względem architektonicznym, wizualnym i użytkowym koncepcję wykończenia wnętrza sklepu. Przygotowano atrakcyjne nagrody finansowe. Zwycięzca otrzyma 10 tys. zł. Osoba, która zajmie drugie miejsce – 7 tys. zł, a za trzecie przewidziano nagrodę w wysokości 5 tys. zł.

Konkurs Rossmanna
Konkurs Rossmanna  Rossmann

Do konkursu organizator zaprasza osoby aktualnie studiujące na wszystkich kierunkach architektonicznych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej. Pracę konkursową należy dostarczyć do siedziby Organizatora (ul. św. Teresy 109 w Łodzi) z wyraźnym dopiskiem „Dział Inwestycji – Sklepy”. Zgłoszenia przyjmowane są do 19 listopada. Lista zwycięzców ogłoszona zostanie do 17 grudnia.

Regulamin, pliki do pobrania i szczegóły konkursu znajdują się na stronie Rossmanna.

icon/Bell Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie
Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi
Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich.
Więcej
    Komentarze
    Zaloguj się
    Chcesz dołączyć do dyskusji? Zostań naszym prenumeratorem