Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Pod koniec roku Rossmann zamieni te punkty na produkty warte 3,5 mln zł. Trafią one do 157 instytucji charytatywnych w kraju.

Tradycyjnie na początku roku pracownicy Rossmanna wskazali organizacje w swoich regionach, którym ich zdaniem warto pomóc. Są to m.in. domy dziecka, samotnej matki, hospicja czy schroniska dla zwierząt. Od 13 marca na stronie rossmann.pl/pomagamy będzie dostępna lista wszystkich organizacji biorących udział w tegorocznej, czwartej już edycji „Pomagamy jak umiemy”.

Już od początku roku klienci, pokazując podczas zakupów aplikację Rossmann PL, zbierali na swoich kontach punkty. Teraz będą już mogli wybrać jedną z instytucji, np. ze swojego regionu albo innej części Polski, której pod koniec akcji przekażą zgromadzone punkty. Rossmann zamieni te punkty na produkty: pieluchy, środki czystości, karmę. Na wybór organizacji charytatywnych klienci mają czas do 3 kwietnia.

Jeśli ktoś przystąpi do Klubu Rossmann po 13 marca – nic straconego: będzie miał pełne 3 tygodnie na to, by wybrać organizację. Jeśli klubowicz nie zdecyduje się na żadną konkretną instytucję, jego punkty przekazane zostaną jednej z organizacji z regionu, w którym najczęściej robił zakupy.

Im więcej osób wybierze daną instytucję, tym większą darowiznę ona otrzyma. 31 października zakończy się zbieranie punktów. Wtedy podana zostanie kwota, która przypadła na poszczególne instytucje. Zamienione zostaną na dostępne w drogeriach produkty. Rossmann planuje, że do końca roku wszystkie organizacje dostaną wybrane wcześniej przez siebie produkty.

Artykuł otwarty w ramach bezpłatnego limitu

Wypróbuj prenumeratę cyfrową Wyborczej

Nieograniczony dostęp do serwisów informacyjnych, biznesowych,
lokalnych i wszystkich magazynów Wyborczej.