Po raz piętnasty, 1 grudnia, rusza wspólna charytatywna akcja Fundacji TVN, drogerii Rossmann i Allegro.pl.
Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

W tym roku każdy miś kosztuje 50 zł. Tak, jak w poprzednich edycjach, wszystkie wpływy z ich sprzedaży zostaną przeznaczone na leczenie i rehabilitację chorych dzieci, podopiecznych Fundacji TVN. W tym roku misie projektowały wyjątkowe duety – to dzięki nim każdy miś ma swój unikalny charakter i styl.

W drogeriach Rossmann czekają cztery pluszaki:

Miś Małgosia – autorstwa duetu Paprocki&Brzozowski i Małgorzaty Rozenek-Majdan.

Miś Gosia – zaprojektowany przez Łukasza Jemioła i Małgorzatę Sochę.

Miś Magda – stworzony przez Gosię Baczyńską i Magdalenę Boczarską.

Miś Mateusz – wymyślony przez Tomasza Ossolińskiego i Mateusza Gesslera.

W tym roku ze względu na bezpieczeństwo klientów wszystkie misie będą zapakowane w foliowe opakowania z informacją o wcześniejszej dezynfekcji ozonem.

icon/Bell Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie
Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi
Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich.
Więcej
    Komentarze
    Zaloguj się
    Chcesz dołączyć do dyskusji? Zostań naszym prenumeratorem