Założenie firmy nie zawsze musi być drogą przez mękę. Krok po kroku radzimy, jak to zrobić
Jest wiele instytucji, które mogą ci pomóc. Pieniądze możesz dostać z urzędu pracy, banku czy od tzw. aniołów biznesu. Ale to nie koniec. Możesz starać się też o dotację z Unii Europejskiej. Dla młodych stworzono też akademickie inkubatory biznesu
Nie masz pomysłu na własny biznes albo boisz się, że twój interes nie wypali? Otwórz firmę pod cudzą marką i skorzystaj z cudzego pomysłu na biznes
Dziś młodzi przedsiębiorcy szczególnie często spotkają się z problemem utrzymania płynności finansowej swojej firmy.
Od ponad tygodnia "Gazeta" prowadzi akcję "Na swoim", kierowaną do młodych przedsiębiorców. Chcemy pomóc - dać cały pakiet informacji o zakładaniu i prowadzeniu firmy. Eksperci podpowiadają, jak pokonywać trudności, na które napotykają...
W tym tygodniu do upolowania, między innymi, aparat cyfrowy 12 Mpix. Poza tym telewizor, kuchenka i komórka. Wszystko dostępne w promocyjnych cenach w łódzkich marketach.
?Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż konkurenci, nie ma sensu, żebyśmy to robili i powinniśmy zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej niż my? - Henry Ford.
Budzisz się z uśmiechem na twarzy i wstajesz rześko bo wiesz, że masz przed sobą masę obowiązków, które dziś chcesz wykonać. Jak najszybciej przystępujesz do działania bo myślisz, że szkoda czasu by go marnować.
O tym, że w Polsce widać pęd do przedsiębiorczości, mówi się od roku. Ale nikt do tej pory młodych firm nie badał. "Gazeta" i instytut PBS DGA stworzyły pierwszy w Polsce kompleksowy raport o kondycji początkujących biznesów.
Energia kultury to nowa nagroda dla organizatorów najważniejszego wydarzenia kulturalnego 2009 roku. Podczas uroczystej gali w klubie Wytwórnia okazało się, że jej zdobywcą w pierwszej edycji plebiscytu został Placido Domingo.
Przedstawiamy trzecią cześć raportu PBS DGA o kondycji młodych firm. Instytut przebadał 1075 działających krócej niż rok przedsiębiorców z województwa łódzkiego.
Copyright © Wyborcza sp. z o.o.