Więcej
    Komentarze
    Piękne te tory, jestem pod wrażeniem ilości betonu, stali i jak równo ułożone... Zresztą beton i stal zawsze robiły wrażenie, bo to nie drzwi antywłamaniowe z solidnej tektury. Takimi torami pojechałbym na urlop, gdyby mnie było na niego stać… ale jak się zarabia w hipermarkecie 5,50 zł za godzinę, albo w sklepie odzieżowym 4 zł na godzinę, albo wykłada towar za 1 zł za godzinę… brutto, to ile godzin trzeba przepracować, aby przejechać się po takich torach? Lepiej napiszcie, że Chińczyki trzymają się mocno, jest wojna na wschodzie, a kalifat ścina głowy….. Nie jestem pod wpływem alkoholu, ani PO, ani PIS-u….
    już oceniałe(a)ś
    8
    3
    Tylko żeby nie było tak, że puści się za gigantyczne srodki tramwaj na Olechów, a Olechów za chwilę powie "NIE dla likwidacji "98", "85". Bo rozumiem, że tramwaj jako srodek ekologiczny ma spowodować odwrócenie się od komunikacji autobusowej (a przynajmniej jej ograniczenie). Na marginesie to trochę się dziwię, że jeszcze nie rozpoczeto konsultacji społecznych w temacie komunikacja miejska po otwarciu trasy WZ.
    @zteofilowa Tramwaj ekologiczny? Dziecko wie, że tramwaj jest na węgiel tylko rura wydechowa jest w Bełchatowie. Jaka to ekologia? Taka jakaś Pawlakowa. Mówmy prawdę, że kopci i to jak cholera ale daleko od nas.
    już oceniałe(a)ś
    7
    5
    Brawo!! Takich inwestycji nie krytykuję.
    już oceniałe(a)ś
    1
    0
    ale piekne tory...
    już oceniałe(a)ś
    1
    0
    Jakaś notka na temat sposobu montażu tych torów ? Będa się wyginać i wyskakiwać z podłoża w czasie upałów? mrozów ?
    @rezimthuska Wersja najdroższa z możliwych na terenie otwartym ( nie w jezdni) - i wszystko jasne.
    już oceniałe(a)ś
    5
    4