Więcej
    Komentarze
    Nawet moge 'przeczytac' i skomentowac. Wiekszosc artykulow jest juz zablokowana bo 'wykorzystalem swoj miesieczny limit' nawet wchodzac 1 dnia miesiaca. Ale to dobrze. Zaczalem szukac innych zrodel wiadomosci i okazuje sie ze sa. Za darmo i to nawet nie najgorsze, a czesto lepsze niz tutaj.
    @ksobier Możesz... bo są zdjęcia do przeklikania. Odsłony się same nie zrobią
    już oceniałe(a)ś
    1
    0
    A ja myślę, że im jeszcze sporo, sporo do zrobienia zostało. Nie jestem budowlańcem, ale jako laik tak nie do końca widzę ten koniec prac. Na odcinku centralnym jest póki co z lekka bajzel i rozgrzebane wiele prac, na Pietrynie od Piłsudskiego do Żwirki/Wigury jest jeszcze mnóstwo wykończeniówki. Oby, zgodnie z harmonogramem, zdążyli na czas.
    już oceniałe(a)ś
    33
    4
    ...niech ta "MĘKA" się już zakończy, PROSZĘ, odetchniemy WSZYSCY....
    już oceniałe(a)ś
    17
    4
    Tak, tak. Wszystko idzie zgodnie z planem. I tylko przypadkowo nagle zaczęły się prace w niedziele i po południu. Wcześniej po 16 nie widać było żadnej ekipy. Mieszkam przy samiutkim remoncie na Widzewie. Codziennie biegam wzdłuż trasy w jedną bądź drugą stronę. Jak na razie widzę jeden wielki bajzel. A żeby wyrobić się w terminie to na początku października powinny zacząć się odbiory. Czyli za dwa miesiące. Cienko to widzę. Ale jak pisałem, ostatnio przypadkowo pracują do późnego popołudnia. Bo przecież nie ma żadnych opóźnień. "Przypadkowo... z tragarzami". "Pani Prezydent dba o nas jak matka najlepsza". Szkoda że Bareja nie żyje. W GW codziennie gotowy materiał. Do tego zadowolona gawiedź. Brak negatywnych komentarzy. Szkoda tylko że komentarzy zamieszczać nie można bo " wyczerpałeś już limit..." Ten komentarz jest pierwszy od kilku miesięcy. Może się uda. I info dla minusujących: Nie jesetem wyborcą Pis-u, Kukizów, Korwinów, Palikotów, Millerów. Jestem byłym wyborcą PO.
    @piter_ka Tak samo jest z Fabrycznym. Po 16:00 budowa stoi, długie weekendy - budowa stoi, itd.
    już oceniałe(a)ś
    9
    3
    @piter_ka Misiu,ŁRZESZ totalnie.Mieszam w bloku z oknami na budowę.Od początku budowy pracowano w niedzielę a także w nocy jeżeli wymagał tego harmonogram prac.Wiem,bo od dwu lat z tych powodów mam mega hałas w mieszkaniu
    już oceniałe(a)ś
    9
    3
    przejechałem się właśnie wzdłuż trasy w okolicach centrum i przyglądałem postępowi robót z fotela pasażera, a nie kierowcy. Nadal czarno widzę dotrzymanie terminu wrześniowego, choć już nieco bardziej optymistycznie. Przypuszczam, ze zostaną skończone zasadnicze roboty, a zostanie duuużo kosmetyki.
    już oceniałe(a)ś
    8
    2
    Nikt nie informuje, nie interesuje się, co się dzieje z działką na, której miał stanąć apartamentowiec (był podobno za wysoki, więc nie było zgody). Z tego co kojarzę jest ona zaraz przy przystanku przesiadkowym. Skończą budowę trasy, a ktoś się obudzi i zacznie budować coś na tej działce. Wszystko pewnie znowu zamkną w okolicy, ograniczą ruch, a na pewno zniszczą przy okazji budowy. Ciężki sprzęt w samym centrum, musi się tak skończyć. Przykre, ale tak to się właśnie buduje, zarządza i planuje w Łodzi... Brak koordynacji, żadnej głębszej refleksji, wizji...Buduje jedno (nie zawsze zgodnie z potrzebami), niszczę drugie...
    @windfever działka od dawna, dzięki dobremu gospodarzowi prezydentowi Kropiwnickiemu, jest prywatna. Z uwagi na dobrze w umowie zabezpieczenie interesu miasta, miasto nie ma żadnego wpływu na to kto, kiedy i jak będzie na niej inwestował. Planować i koordynować można inwestycje miejskie nie prywatne. Być może nie orientujesz się, ale planowanie centralne skończyło się mniej więcej 25 lat temu.
    już oceniałe(a)ś
    4
    1
    Już ???? Takiego tempa to nie było nawet za komuny. Za to co wyrabiają ZDiT i firmy krzak na budowie to powinien być prokurator i 10 lat za sabotaż gospodarczy. To ma być budowanie? Kilku robotników szuka sobie zajęcia przy tancbudzie koło "Centralu", reszta trasy leży odłogiem. To wygląda jak działania na złość mieszkańcom. Najlepiej wychodzi im likwidowanie wygodnych przystanków przesiadkowych i rozdawanie miejskich pieniędzy kolesiom z przygodnych, niekompetentnych firm. W czasie w jakim podobno zbudują W-Z zbudowano pierwsze metro w Londynie, w XIX w. Budowa była pionierska w skali światowej, a do dyspozycji mięli kilofy, szpadle i konie. Na budowanie samej tancbudy potrzebują roku. I nie piszcie, że nareszcie coś się robi. Sam pomysł przystanku przesiadkowego pod "Centralem" uważam za b. dobry pomysł tylko poco ta paskudna szopa i kto zostanie wynagrodzony za to brakoróbstwo.
    @nr05978 No, ty to pewnie już dawno skończyłbyś budować. I pewnie wziąłbyś połowę kasy.
    już oceniałe(a)ś
    19
    16
    @nr05978 No i widzisz, masz minusy i nawet odpowiedź "fachowca". PO-wskie trolle maja nadgodziny.
    już oceniałe(a)ś
    13
    20
    @and102102 Nie ja bym nie brał się za to co nie potrafię. To że można szybko i dobrze budować widać po Alei Włókniarzy. Oddali w 2007 i do niedawna nie było tam dziur, muld i tym podobnych atrakcji. Tam na budowie robotnicy nie snuli się bez celu. Każdego dnia jak jechałem do/ z pracy widziałem postęp robót. Tylko tam pracowali fachowcy, a firmy od siedmiu boleści i wyciągania kasy miejskiej za brakoróbstwo
    już oceniałe(a)ś
    11
    9
    @nr05978 To jak się nie znasz, to po co się wypowiadasz o sabotażu i prokuraturze?
    już oceniałe(a)ś
    9
    7
    @nr05978 Kolega za duzo ma czasu skoro caly dzien chodzi po budowie i sprawdza co sie tam wyprawia.
    już oceniałe(a)ś
    7
    5
    @pawlaka12 A ty co,piszesz darmo,bo cała kasa z Luksemburga na płatne trollowanie już wydana na kampanię prezesowej marionetki?
    już oceniałe(a)ś
    3
    6
    Autor niech sobie zanotuje, że trasę W-Z zbudowano w latach 70-tych, a teraz to jest remont a raczej niszczenie dobrze funkcjonującej trasy.
    @chultai_11 Twierdząc, że stara trasa W-Z kiepsko funkcjonowała bezczelnie kłamiesz. Na nieszczęście dla ciebie, drogi klakierze, zbyt wielu mieszkańców pamięta trasę W-Z sprzed remontu...
    już oceniałe(a)ś
    9
    9
    @stop_nieukom na nieszczęście dla Ciebie jestem jednym z tych pamiętających, trasa w godzinach szczytu korkowała się w kierunku Retkinia już od Łąkowej, a w kierunku Widzewa na każdych światłach, również dla komunikacji miejskiej w tym tramwai. Przejazd przez skrzyżowania z Sienkiewicza, Kilińskiego to była masakra. Nie każdy kto ma odmienne zdanie niż Ty jest klakierem, ot są tacy którzy myślą
    już oceniałe(a)ś
    9
    6
    @olgin Skoro było tak źle, a teraz będzie tak dobrze to może wytłumaczysz, jak przebudowa trasy W-Z wpłynie na przepustowość skrzyżowania Mickiewicza- Al. Włókniarzy i Piłsudskiego-Kilińskiego. Chętnie też dowiem się czegoś ciekawego o przyśpieszeniu komunikacji miejskiej. Podpowiem, że urzędnicy mówią o oszczędnościach czasu liczonych w sekundach.
    już oceniałe(a)ś
    9
    3
    @stop_nieukom sprawdzę, a potem będę narzekał... jeśli nic się nie zmieni. Ja lubię narzekać po nie przed, w oparciu o fakty nie przypuszczenia.
    już oceniałe(a)ś
    2
    2