Więcej
    Komentarze
    3 slajd, firma Dino - przestancie zasyfiac miasto i zdejmijcie ta obrzydliwa płachte.
    już oceniałe(a)ś
    6
    0
    Wreszcie! Oby tak dalej, bo jeszcze dużo jest do zrobienia.
    już oceniałe(a)ś
    5
    0
    A co z Mickiewicza 13?
    już oceniałe(a)ś
    5
    0
    WOW! Wreszcie! Brawo urzędnicy!
    już oceniałe(a)ś
    4
    0
    Małe reklamy są często szpetne ,ale jednak nie przesłaniają budynku i poza jednym przypadkiem nikomu nie pozwolono na oklejanie całego budynku od strony frontowej. Od ponad 10 lat budynek na południowo-zachodnim narożniku Mickiewicza /Kościuszki jest prawie przez cały okres czasu całkowicie oklejony wielkoformatowymi reklamami., bo jest to znakomity biznes dla właściciela i nikt z UMŁ mu w tym nie przeszkadza. Dodatkowym smaczkiem jest fakt,że ten budynek jest w rejestrze zabytków a nie tylko w ewidencji i chyba jako jedyny w Polsce z tej grupy zabytków ma stałe zezwolenie na taką ekspozycję. Na czym polega fenomen tego układu z magistratem i konserwatorem zabytków i czy się kiedyś skończy bez powoływania nowej instytucji Superparku Superkulturowego Śródmieścia.Łodzi?
    już oceniałe(a)ś
    4
    2
    BRAWOOOOOOOO!!!
    już oceniałe(a)ś
    1
    0
    Na ORLENie to się promocja po prostu skończyła.
    już oceniałe(a)ś
    1
    0
    Polecam pobrać album "Polski Outdoor" w pliku PDF i odpowiedź na pytanie: po co walczyć z reklamami, stanie się oczywista. Przestrzeń jest wspólna, a jednak są ludzie, którzy sądzą, że wspólna, znaczy niczyja. Album jest wstrząsający. Nie mogę podać linka, bo mi odrzuca komentarz.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0