Więcej
    Komentarze
    Zaloguj się
    Chcesz dołączyć do dyskusji? Zostań naszym prenumeratorem
    Za to mamy trzy stadiony, tak potrzebne obiekty jak zeszłoroczny śnieg
    @gzielik
    Frekwencja na tych stadionach udowadnia, że są one bardzo potrzebne, a wręcz - za małe.
    już oceniałe(a)ś
    6
    8
    @avtandil
    Jasne, kilkanaście tysięcy w znacznej większości półgłówków ma decydować o tym, czy są potrzebne czy nie są.
    już oceniałe(a)ś
    21
    3
    @avtandil
    - minus
    już oceniałe(a)ś
    3
    4
    @avtandil
    Gdyby widzowie na tych stadionach płacili rynkową cene, uzasadnioną kosztem budowy...

    Ale my im zasponsorowaliśmy.
    już oceniałe(a)ś
    8
    2
    @grafzero
    Za karnet na Widzew płacę kwotę bliską 1000 zł, więc zamilcz.
    już oceniałe(a)ś
    1
    8
    @mikro_klik
    ćwierćinteligencha
    już oceniałe(a)ś
    1
    0
    @rtrwt
    I co można za te pieniądze ze sprzedaży tych karnetów sfinansować?
    Papier toaletowy?
    już oceniałe(a)ś
    2
    1
    @stan-bln
    Rozwiń swą światłą myśl
    już oceniałe(a)ś
    0
    1
    @mikro_klik
    Na pewno są mądrzejsi niż ty i gzielik.
    już oceniałe(a)ś
    1
    0
    > Szanse, że w tym miejscu będzie nowa jezdnia, są już niewielkie. Miał bowiem tędy iść jeden z łączników do drogi ekspresowej S14, ale go nie będzie.

    Tak, "nie będzie". Tak po prostu rozwalono najlepsze podłączenie północy Łodzi do S14 - dlatego, że rodzice pewnego radnego wybudowali sobie domek szeregowy z widokiem na rezerwę pod ten łącznik i kiedy Łódź zabrała się za plany jego budowy, to grzeczny synek je storpedował. Dziwnym zbiegiem okoliczności jest to ten sam radny, który teraz toczy spory z wojewodą w kwestii ważności jego mandatu w radzie miejskiej w Łodzi...

    W każdym razie ja wiem, komu "dziękować" za uwalenie tego łącznika (który jest moim okolicom bardzo potrzebny i na który wielkich szans nie ma, bo radny - a może niedługo były radny? - mącił tak długo aż sprawa padła. Czego mu nigdy nie zapomnę!).
    @osoba-z-Lodzi
    A nie można by spacyfikować tego szkodnika i tych staruchow?
    już oceniałe(a)ś
    8
    0
    @osoba-z-Lodzi
    Ten wątek trzeba podtrzymywać bo dotyczy szalenie żywotnej sprawy dla miasta .Jeżeli już nie s14 to konieczny jest przyzwoity dojazd do autostrady przez Zgierz.
    już oceniałe(a)ś
    5
    0
    @osoba-z-Lodzi
    podziękować należy Budzie i Glińskiemu!
    już oceniałe(a)ś
    4
    3
    @osoba-z-Lodzi Cześć Antek Macierewicz! Szanuje, że kochasz plotkować i żyjesz w świecie swoich fantazji, ale mam złe wieści.

    Ani żadna rodzina radnego w tym miejscu nie mieszka, ani nikt po stronie miasta nie zrezygnował nigdy z tego dojazdu. Znajduje się on we wszystkich dokumentach planistycznych miasta.

    Węzły na drogach ekspresowych buduje GDKiA i to ona nie podejmuje tematu, pomimo, że został on wpisany do kontraktu terytorialnego z UE na zeszły budżet unijny. Dziękuj ziom PiSowi, który tak zmasakrował S14, że w takim wariancie nie ma żadnego sensu i chyba tylko LDZ Zmotoryzowani mogą się nią zachwycać.
    już oceniałe(a)ś
    0
    7
    @Marcin Hencz
    Zakład usług porządkowych - Domaszewicz Andrzej, Grażyna.

    Jaspisowa 63, 91-360 Łódź

    Wierzę, że to tylko niefortunny zbieg okoliczności.
    już oceniałe(a)ś
    2
    0
    Waltera-Janke też kończy się dziwacznie na Obywatelskiej i zwężką do jednego pasma, a miała to być droga dojazdowa do lotniska oraz przebicie do Pabianickiej w okolicach Chocianowickiej. Tak samo wyraźnie widać też zwężenie na Zgierskiej na odcinku Kniaziewicza do Włókniarzy gdzie jest zostawione miejsce na drugi pas...
    Jeszcze można dywagować na temat połączenia Zielona-Narutowicza, na mapie widać wyraźnie że odcinek od Placu Hallera do Placu Dąbrowskiego też miał być dwupasmowy, ale to może akurat i lepiej że ten pomysł nie został zrealizowany.
    już oceniałe(a)ś
    13
    1
    to tylko kilka niedokończonych nowszych inwestycji. W Łodzi jest jeszcze trochę planowanych i rozpoczętych inwestycji z lat pięćdziesiatych: przebicie Dolnej do Tokarzewskiego wraz z linią tramwajową, Aleja I-szej Dywizji jako b. szeroka arteria do Bałuckiego Rynku (wybudowane bloki mieszkalne i zamrożony środek arterii ze starymi budynkami których nie wolno do dzisiaj remontować), ul. Tokarzewskiego z wybudowanymi blokami ale bez ulicy, pozostawiony pas wolny do przebicia Alei Włókniarzy do Zgierza (za łukiem pokazanym na zdjęciach), itd...
    @chitrusek
    Krążyła legenda, że kolanko na Włókniarzy ma być poprowadzone do kolanka na osiedlu 650-lecia w Zgierzu. Tam u zbiegu ulic Tuwima i Staffa też jest takie kolanko. No ale teraz tam tuż obok idzie S14, więc raczej nic z tego ;)
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Za to te, które już istnieją i są w użytku w jakim są nieskazitelnym stanie. Lepiej niech te tęgie głowy ze zdit już za nic nowego się nie biorą, bo jeszcze większy bałagan będzie.
    już oceniałe(a)ś
    4
    0
    Przykro mi bardzo, że moja (jeszcze) gazeta znowu dopuściła do manipulacji w tym materiale. Z numeracji mogłoby wynikać, że tych niedokończonych inwestycji jest 19.
    Tymczasem jest ich.... 6. Plus dokończana Trasa Górna i nie wiadomo z jakiego powodu umieszczona w tym zestawieniu zajezdnia przy Dąbrowskiego.
    Dla dociekliwych wymieniam:
    przedłużenie trasy tramwaju na Dąbrowskiego
    Trasa Śląska
    przedłużenie Puszkina
    mosty nad Jasieniem
    ulica Pomorska
    łącznik do S14
    już oceniałe(a)ś
    3
    0
    Wybory samorządowe nie powinny być odwlekane w czasie - a raczej przyspieszone.
    @Filuret
    Wtedy magistrat odpali protokół ?przyjdzie PiS i was zje?, a łodzianom znów się pomylą wybory parlamentarne z samorządowymi.

    #70procent
    już oceniałe(a)ś
    5
    1
    Szybko wydaje się cudze pieniądze.
    Przede wszystkim, jeżeli za marnotrawstwo nie ponosi się żadnej odpowiedzialności karnej.
    już oceniałe(a)ś
    1
    0