Komentarze
48 km torow zostanie rozebranych i 22 km nowych szyn polozonych, czyli 48km torow rozebranych i 11km torow polozonych (tor to 2 szyny)
już oceniałe(a)ś
19
2
Nie jestem pewien czy ten dach pasuje do obecnego budynku.
@poziom1908 Fakt - stylistyka dachu nieco odbiega od budynku. No i mogli by prawą krawędź dachu przesunąć o kilka metrów w głąb peronu bo w obecnej wersji w czasie deszczu pociąg będzie pod dachem a ludzie będą moknąć - trochę mało logiczne rozwiązanie.
już oceniałe(a)ś
8
1
@poziom1908 Pasuje, jak wół do karety... albo odwrotnie, jak kto woli.
już oceniałe(a)ś
7
3
Szkoda tylko, że nie będzie możliwości wejścia na dworzec od ulicy Kosodrzewiny... I mieszkańcy drugiej strony torów będą musieli robić niezłą wycieczkę chcąc dostać się na Dworzec... a wystarczyłoby przedłużyć przejście podziemne... co przy kosztach inwestycji stanowi grosze..
@kacper78 zapomniałeś o torach dla przewozów niebezpiecznych, trzeba by tunel przedłużyć o ponad 200 m
już oceniałe(a)ś
0
0
Pomysł na Widzew wygląda naprawdę dobrze! Ale powtarzam za innymi komentarzami - co z dworcem ŁÓDŹ CHOJNY, którego BLISKOŚĆ (ale już nie wygląd/wjazd przez szlabany/"parkingi"/brak byle kiosku czy automatu na kawę) wiele osób sobie ceni - odkąd został na nowo otwarty???
www.youtube.com/watch?v=Xc_wYhHtc1s Polecam od 2:00 - NIC z tych słów się nie spełniło. Budynek zapaćkany zaprawą dwa lata temu jest cały czas w takim samym stanie, a wiat żadnych nie ma.
już oceniałe(a)ś
3
0
@kolar.gol Miejmy nadzieję, że wybudują tunel Fabryczny - Kaliski do 2020 i nie będzie żadnego uzasadnienia, żeby budować dworzec na Chojnach, bo nie będą się tam zatrzymywały pociągi dalekobieżne.
już oceniałe(a)ś
1
4
W przeciwieństwie do Widzewa na Chojnach nie trzeba budować Dworca od nowa (jeśli nie wiesz, na Chojnach są najdłuższe perony w naszym mieście, dłuższe nawet niż na Kaliskim - i to między innymi dlatego akurat na Chojnach, a nie Widzewie zatrzymywały się wszystkie składy, w czasach PRL nawet takie z 18 wagonami - Widzew by ich jako wtedy dworzec bardzo prowincjonalny i głównie towarowy po prostu nie dał rady przyjąć), trzeba go jedynie doprowadzić dalej do pełnej użyteczności i spełnić obietnice z 2011r: <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Xc_wYhHtc1s" target="_blank" rel="nofollow">www.youtube.com/watch?v=Xc_wYhHtc1s</a>
już oceniałe(a)ś
4
0
Super, że Widzew będzie przebudowany, układ torowy oraz perony na tej stacji to prawdziwy koszmar. Ja jednak jak zawsze zapytam - co z remontem stacji na Chojnach? Hello - czy ten Dworzec już Gazety i miasta nie interesuje? Dla ciekawych - kostka, którą wyłożono część peronów już gdzieniegdzie odpada, budynek cały czas jest tylko otynkowany, do tego brakuje wiat, a miejsca parkingowe są nieutwardzone, co po opadach skutkuje parkowaniem w błocie.
Nie przypominaj o dworcu na Chojnach, jeszcze komuś przyjdzie do głowy remontować go jednocześnie z pozostałymi dworcami.
już oceniałe(a)ś
4
3
Chojen nikt nie będzie remontował, bo to tylko dworzec tymczasowy na okres remontu fabrycznego - jak fabryczny uruchomią, to Chojny znowu popadna w ruinę...
już oceniałe(a)ś
1
3
@profes79 Nie popadną, bo mają być przystankeim dla ŁKA. Choć z drugiej strony pod rządami PO to wszystko możliwe...
już oceniałe(a)ś
5
3
Czyli co, będzie powrót do przeszłości? Tak jak w poł. lat 90, kiedy remontowano Kaliski, Chojny stały się najbardziej ruchliwym dworcem w Łodzi - tylko wtedy jeszcze były w latach świetności - działała restauracja, kasy biletowe, budynki infrastrukturalne itp. A później - zostawione same sobie Chojny popadły w ruinę. I teraz wygląda na to, że będzie to samo - doprawdy nie rozumiem jak dworzec wybudowany w 1903r., służący miastu i łodzianom przez ponad 90 lat, od 20 jest notorycznie omijany i degradowany. A co z Koleją Aglomeracyjną - podobno ma stawać na Chojnach, tak?
już oceniałe(a)ś
4
0
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=Xc_wYhHtc1s" target="_blank" rel="nofollow">www.youtube.com/watch?v=Xc_wYhHtc1s</a> Polecam od 2:00 - NIC z tych słów się nie spełniło. Budynek zapaćkany zaprawą dwa lata temu jest cały czas w takim samym stanie, a wiat żadnych nie ma.
już oceniałe(a)ś
4
1
@przekorny_lodzianin Pod rzadami PO ktos w ogole pomyslal o jakimkolwiek remoncie dworca pieprzony malkontencie. Za Kropy cala kasa by poszla na "wyjazdy sluzbowe"
już oceniałe(a)ś
0
1
To dziwna sytuacja, gdy dzieje się rzecz całkowicie NORMALNA (remont/rozbudowa dworca) , a towarzyszy temu chór egzaltowanych głosów, tekścików i komentarzy.... Ciepła woda w kranie + remont dworca na Widzewie + brama miasta + wielki kanion = będzie czadersko??? Kupię to, Misie-Pysie, jeśli tylko powiecie GDZIE będziemy pracować...
już oceniałe(a)ś
5
3
nie za duże te pociągi na przekroju? w skali ludzików na peronie pociągi mają po 5 metrów szerokości i 6 wysokości, czyżby korytarz środkiem, przedziały po obu stronach i trzy poziomy?
już oceniałe(a)ś
1
0
na dworcu tory do przewozu ładunków niebezpiecznych oddalone 200 m od ruchu pasażerskiego, a na trasie to pociąg pasażerski ma się mijać 1 m z niebezpiecznym? czy wszystkie główne trasy kolejowe będą miały po ponad 200 m szerokości?
już oceniałe(a)ś
1
0