Więcej
    Komentarze
    Już widzę jak Aleksandrów buduje na nowo torowisko tramwajowe, ciekawe jak łódzcy urzędnicy chcą doprowadzić do wskrzeszenia linii, sfinansować tory dla celebryty Lipińskiego? Przecież 44 przestało kursować, bo Aleksandrów nie chciał finansować utrzymania swojej części linii tramwajowej, jak nie osiągnęli porozumienia po swojej myśli, to w try miga rozebrali tory, po łódzkiej stronie torowisko rozebrano wiele lat później.
    @unna Rozebrali torowisko i bardzo dobrze, transport tramwajowy jest zaraz po metrze drugim co do kosztów rodzajem transportu miejskiego. To, że Łódź jest obrzydliwie bogata i postawiła na tramwaje to już sprawa jej władz i mieszkańców.
    już oceniałe(a)ś
    1
    2
    Może MPK wprowadzi bilety 10-cio minutowe dla ludzi którzy przejeżdżają 3-6 przystanków i przepłacają za przejazdy.
    @miron Przestanę kasować bilety na trasie trzech przystanków jakie mam do przejechania na rehabilitację !!! Dojechać muszę, kasować bilet 20 min. już nie.
    już oceniałe(a)ś
    3
    6
    @pan.na O ile się nie mylę to bilety MPK są dofinansowane w tym roku przez miasto kwotą około 350mln złotych (pi razy drzwi połowa ceny biletu). Jeśli jednak MPK tak strasznie krzywdzi pasażerów swymi usługami, proponuję wstrzymać to dofinansowanie, nie może być by za pieniądze miasta tak straszliwie unieszcześliwiano Łodzian.
    już oceniałe(a)ś
    0
    1
    dobre pomysly z powrotem tramwaju na czerwona i przedłuzeniem z ronda solidarnosci do Narutowicza. najlepiej by bylo jakby tramwaj pojchal jeszcze od ronda solidarnosci na doły.
    @szczepix_1 Torowisko od Narutowicza do Wojska Polskiego jak najbardziej potrzebne, zresztą pewnie ktoś to przewidział już dawno temu skoro jest rezerwa na tory w pasie zieleni między jezdniami.
    już oceniałe(a)ś
    3
    1
    @prorok_lebioda Rozbudowa sieci tramwajowej to bezsens. Komunikacja tramwajowa to zawodna i niezwykle kosztowna zabawka na którą stać tylko bardzo bogatych. A na trasie od Narutowicza do Wojska Polskiego nie ma miejsca na tory tramwajowe.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @szczepix_1 Niektórzy tramwaje to chcieli by i do Brzezińskiej (M1) A niektórzy, by rondo Solidarności połączyć z WP torowiskiem w ulicy Pankiewicza.(lepsze to rozwiązanie niż torowisko na Palki)
    już oceniałe(a)ś
    1
    0
    Przeczytałam wnioski z konsultacji i niestety nie ma to nic wspólnego z tym o czym rozmawiano na spotkaniach. Nie było zgody na zmianę organizacji ruchu czytaj zamknięcia ulic Kopernika czy Gdańskiej. Było wiele głosów o to, żeby nie likwidować popularnych linii autobusowych np. 99 czy 96. Nadal nie wiadomo czy zostają czy nie. Autobus 98 nie chodziło o korekty a o przywrócenie linii na całej długości.
    już oceniałe(a)ś
    8
    4
    Dziwne że nikt metra nie chciał?! Co jest?! Nie za bardzo rozumiem sens tych "konsultacji" - siatka połączeń powinna chyba wynikać z obserwacji ruchu, badań przepływu ludzi/aut na rachunku ekonomicznym przewoźnika kończąc. Prywatni przewoźnicy jakoś to rozmieją....
    @wbkubiak Dzięki zapatrywaniu się w rachunek ekonomiczny, a nie na potrzeby mieszkańców, wiele linii zostało zlikwidowanych/zredukowanych, wiele kilometrów torowisk zdemontowanych, sprzedanych pod deweloperkę czy przerobionych na parkingi, Dzięki czemu dziś w wielu przypadkach trudno się poruszać bez samochodu. No ale przerzucanie kosztów zmian na mieszkańców zawsze dobrze robiło na rachunek ekonomiczny. I tylko na rachunek.
    już oceniałe(a)ś
    0
    1
    Autor się myli. To o czym mowa w artykule, to w zdecydowanej większosci "genialne" pomysły urzędników i "społeczników" z projektu nowego systemu transportowego. Stwierdzenie, że tego chcą mieszkańcy to zdecydowanie nadużycie i manipulacja. Zresztą każdy kto był na "konsultacjach" wie jak to wyglądało w praktyce.
    już oceniałe(a)ś
    7
    4
    Autobusy na Franciszkańską koniecznie.
    już oceniałe(a)ś
    3
    1
    P&R i line tramwajowa do czmp haha Może najpierw udostępniono by jakiś ludzki parking dla odwiedzających sam szpital. Od lat każdy milimetr miejsca na którym da sie parkować wokół szpitala jest dzierżawiony . Jactyś Powiązani byznasspani poustawiali sobie stare kioski ruchu i windują ceny opłat za parkowanie przy szpitalu. Taki Centralny bazar matki polki. W środku podobnie jakieś obrzydliwe bary budki smród brak estetyki gorzej niż dworzec centralny w wawie i okolice w latach '90. Zresztą czym się to podnioecać to zwykła paplanina a nie prawdziwe konsultacje spoleczne i prawdziwe plany na przyszłość
    już oceniałe(a)ś
    5
    3