Więcej
    Komentarze
    Proszę podać ilość kandydatów na stanowisko IT, ilość studentów aplikującyh i statystykę dlaczego nie zatrudniono. Wtedy będzie wiadomo w czym tkwi problem.
    już oceniałe(a)ś
    1
    0
    Grubo ktos pojechał z ta informatyką w przypadu firm Fujitsu nadz Nordea, to zwykłe call center.
    @szczepix_1 Raczej nie wiesz, o czym piszesz.
    już oceniałe(a)ś
    4
    1
    @rtrwt Raczej wie, o czym pisze.
    już oceniałe(a)ś
    2
    3
    @pawlaka12 OK, to jest pewnego rodzaju call center. Praca w Fujitsu wymaga jednak co najmniej średniego zaawansowania informatycznego. To jest IT Service Desk. Tak więc to NIE jest zwykłe call center.
    już oceniałe(a)ś
    3
    1
    @pawlaka12 nie wiecie o czym piszecie, Fujitsu w Łodzi to 4 sekcje: - ServiceDesk (wasze call center) - R&D (programowanie i obsługa aplikacja biznesowych - typowe i czyste IT) - RIM (zarządzanie systemami zdalnymi - także czyste IT) - Outsourcing Finansowy (księgowość, rozliczenia, administracja(
    już oceniałe(a)ś
    3
    1
    @rtrwt raczej zmarnowałem tam 2 lata zycia
    już oceniałe(a)ś
    1
    2
    @szczepix_1 Twoja sprawa. Ktoś cię zmuszał?...
    już oceniałe(a)ś
    1
    0
    To kolejny dowód, że w Łodzi nie ma bezrobocia, a problem, z którym się borykamy to nieszczelny niesprawny i nieodporny na oszustów system socjalny.
    już oceniałe(a)ś
    4
    5
    Ale za jakie pieniądze? Bo to wszystko to tak do 10 brutto, w tym mieście nie ma przyszłości.
    @megamaciej Wyjedź. Proszę cię, wyjedź.
    już oceniałe(a)ś
    1
    0