Więcej
    Komentarze
    Dodam jeszcze 1 irytująca sprawę: masakrycznie długi czas przejazdu tramwajów na trasach północ - południe (Kościuszki- Piotrkowska). Linie 11, 16, 3, 6... Najpierw tramwaj stoi na światłach, żeby wjechać na trasę W-Z, potem, żeby z niej zjechać. Łącznie, przejazd potrafi zająć ponad 5 minut!
    @vaucluse Najwyraźniej nie byłeś przy Kaliskim, tam dopiero jest masakra - przejazd autobusem przez węzeł z 3 przystankami w tym 2 wspólnymi minimum 7 minut - odcinek Popiełuszki - Włókniarzy/Karolewska- było 14-15 min jest 20-27 minut ze względu na układ świateł nie korki samochodowe. Co się tyczy tramwajów to też jest gorzej i dłużej. Najciekawsze jest to że wymieniając nowe szyny (3 letnie) na jeszcze nowsze między Włókniarzy a Kościuszki zdecydowanie pogorszyli jakość torowiska. Zdecydowanie także spadł poziom bezpieczeństwa pieszych - praktycznie zlikwidowano przejście podziemne - z windy nikt nie korzysta - ludzie się plączą między samochodami tramwajami i wjeżdżającymi po skosie autobusami. Według mnie do kolejnej przebudowy i to od zaraz.
    już oceniałe(a)ś
    4
    0
    @andrzejbak Nie na tym rzecz polega, aby się licytować, gdzie jest gorzej... Fakty są takie, że vaucluse ma rację i ten przejazd tramwajów po prostu jest strasznie uciążliwy. Takie wpisy nic nie dają, oprócz umniejszania innych problemów. Działało dobrze, teraz działa źle. Tak jak na innych odcinkach. A gdzie jest wobec tego prokuratura, skoro miało być lepiej, a jest gorzej? I gdzie jest dymisja zgNity?
    już oceniałe(a)ś
    5
    1
    @vaucluse Kiedyś nie było lepiej, tyle że czekało sie na trzu tury - przejazd przez Piłsudzkiego, skręt w Żwirki, skręt w Piotrkowską.
    już oceniałe(a)ś
    2
    4
    A. Piechotą skrzyżowania na WZ przechodziłem bez zatrzymywania przejściami podziemnymi w 30 sekund. Teraz dwa-trzy razy stoję pod światłami, średnio 3-5 minut. B. Samochodem w korkach stoję kilka razy dłużej np. jadąc z Żeromskiego do Sienkiewicza stałem 3-5 minut, teraz 10-30.
    już oceniałe(a)ś
    9
    1
    Chciałam zaznaczyć WSZYSTKIE "punkty" z sondy pt. "Co najbardziej wkurza cię na trasie W-Z", ale NIEDASIE...Można zaznaczyć TYLKO jedną "odpowiedź", a to oznacza, że nie mam możliwości rzetelnej odpowiedzi na zadane w sondzie pytanie. Dziękuję pani prezydentce i jej spółce za wydanie wielkiej forsy na coś, co jest gorsze od tego, co mieliśmy na tej trasie...
    już oceniałe(a)ś
    12
    4
    Nie macie więcej rewelacji? Od samego początku było wiadomo, że trasa W-Z będzie porażką na całej długości. Poza sytuacją gdzie pojazd wjeżdża do tunelu przed Żeromskiego i wyjeżdża przy Kilińskiego (i vice versa) to w pozostałych przypadkach nóż się kierowcom sam w kieszeni otwiera. O tym co zostało źle zaprojektowane / wykonane można by było napisać grubą księgę. I nie piszcie o poprawkach czy zmianach, bo takowe nie będą miały miejsca - miasto nie ma na to pieniędzy, a wykonawcy wykonali robotę rzetelnie - zgodnie z projektem popełnionym przez lewych nieudaczników zatrudnionych przez miasto. Trzeba było się zwrócić do poważnej i profesjonalnej firmy a nie tanich obszczymurków. No ale skoro miało być w formie przetargu, to kto chce mniej jest lepszy. Tyle w tym temacie - kierowcom lepiej jeździło się przed przebudową.
    @gaz-eciarz Zgoda, z jednym wyjątkiem. Projekt tego gniota kosztował bardzo dużo, tak samo jak cała "inwestycja". Zresztą nie chodziło o to żeby było dobrze ( bo stara trasa w-z sprawdzała się ), tylko żeby wydac kasę z UE. Czyli miało być drogo i było drogo.
    już oceniałe(a)ś
    10
    3
    @gaz-eciarz Trafna diagnoza.Dodam, że wystarczyłoby na starej trasie wprowadzić "zieloną falę", odrębne pasy na prawoskręty do wszystkich ulic oraz zintegrować torowisko tramwajowe z liniami autobusowymi, tak jak to z powodzeniem funkcjonuje na Przybyszewskiego. Byłoby o wiele lepiej i o wiele taniej.
    już oceniałe(a)ś
    2
    0
    Jest OK, jednak ma parę wad. Po udrożnieniu trasy tunelem teraz korek przeniósł się przed skrzyżowanie marszałków. Polikwidowane pasy wspólne do jazdy na wprost/skrętu przy dw. Kaliskim. Trudny zjazd na prawe pasy z tunelu przy Sienkiewicza i Kilińskiego. Na zawsze zlikwidowane skręty w lewo przy Kilińskiego. Bezsensowne moim zdanie połączenie przystanków autobusowych i tramwajowych przy Kaliskim. Nikomu niepotrzebne i dezinformujące elektroniczne tablice.
    @hiszpanskainkwizycja Zapomniałem - degradacja krajobrazu i przestrzeni między Piotrkowską i Sienkiewicza, beton, beton, rów, tramwaj, rów, beton, beton...
    już oceniałe(a)ś
    7
    0
    Coś nie tak z sondą: odpowiedź, którą zaznaczyłem ma liczbę oddanych głosów 0.
    już oceniałe(a)ś
    7
    2
    W trasie W-Z irytuje fakt, że jest gorzej niż było przed remontem!
    już oceniałe(a)ś
    5
    1
    Jak dla mnie, wystarczyłoby na starej trasie wprowadzić "zieloną falę", odrębne pasy na prawoskręty do wszystkich ulic oraz zintegrować torowisko tramwajowe z liniami autobusowymi, tak jak to z powodzeniem funkcjonuje na Przybyszewskiego. Byłoby o wiele lepiej i o wiele taniej.
    już oceniałe(a)ś
    3
    0