Więcej
    Komentarze
    Ad. Łódź Żabieniec. Ostatnie zdanie jest prawdziwe. Ale historia dworca urwana. Obecnie w budynku dworcowym jest restauracja. Znaczenie dworca wzrosło kiedy (mniej więcej 10 lat temu) zaczęły zatrzymywać się na nim pociągi pośpieszne do Poznania, Szczecina, Krakowa, Wrocławia, Katowic, Gdyni.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Widzę, że ktoś skorzystał z mojej rady, ale to dobrze. Kłuje w oczy "przekłuwanie" torów (przekuwanie! od kucia!), drażni też nadmiar stacji Radegast. To artykuł o kolei, a nie o historii getta, więc jeden slajd by wystarczył, a w powstałe w ten sposób miejsce można by zagospodarować opisując np. Lublinek, Retkinię (ciekawe urządzenia!), czy niedawno przywrócony do życia Arturówek. Aha, nie mam 100% pewności, ale na stacji Adrzejów Szosa nigdy nie było żadnych budynków, więc nic nie zostało zburzone! Była tam jedynie taka wiata jak na przystanku. Nota bene, na stacji Andrzejów (zwykły) też nie ma budynków. Jest tylko "budka" dróżnika chyba z funkcją posterunku odgałęźnego (do bocznicy), chociaż tutaj chyba stał jakiś budynek, tak kojarzę...
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Pani Blanka wie co to jest wskaźnik W4, ale o tym że tory się "przekuwa" a nie "przekłuwa" to już nie. Cenisz dobre dziennikarstwo?
    >> (...) Przejeżdża tam też IC "Sukiennice i Wawel". Najwyraźniej nie wie też, że IC "Sukiennice" i IC "Wawel" to dwa różne pociągi.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Na Radegaście budynek został odbidowany, bo kiedyś sie spalił.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Andrzejow Szosa moglby byc idealnym przystankiem koleji obwodowej.
    @simplecity prawda!
    już oceniałe(a)ś
    0
    0