"Znajoma z Warszawy, która odwiedziła mnie w weekend, musiała przedłużyć swój pobyt w Łodzi do poniedziałku. Jej bagaż został zablokowany w skrytce na Dworcu Fabrycznym" - pisze do "Wyborczej" pan Michał. Co na to PKP?

Artykuł powstał dzięki informacji od czytelnika. Czekamy na Wasze maile: lodz@wyborcza.pl.

W czasie podróży zdarzają się sytuacje, gdy trzeba pozostawić bagaż na dworcu. Kiedyś funkcjonowały przechowalnie bagażu. Obecnie punkty stacjonarne zastąpiły automatyczne skrytki. Jedyna w Łodzi przechowalnia znajduje się na dworcu Łódź Fabryczna. I, jak się okazuje, pasażerowie mogą mieć z nią sporo problemów. 

"Znajoma z Warszawy, która odwiedziła mnie w jeden z październikowych weekendów, musiała przedłużyć swój pobyt w Łodzi aż do poniedziałku. Jej bagaż został zablokowany w skrytce na Dworcu Fabrycznym. Szafki nie dało się otworzyć z powodu usterki mechanizmu, a serwisant był w weekend nieosiągalny" – tak zaczął swój list pan Michał, który skontaktował się z naszą redakcją.

Twoja przeglądarka nie ma włączonej obsługi JavaScript

Wypróbuj prenumeratę cyfrową Wyborczej

Pełne korzystanie z serwisu wymaga włączonego w Twojej przeglądarce JavaScript oraz innych technologii służących do mierzenia liczby przeczytanych artykułów.
Możesz włączyć akceptację skryptów w ustawieniach Twojej przeglądarki.
Sprawdź regulamin i politykę prywatności.

Łukasz Grzymisławski poleca
Czytaj teraz
Więcej
    Komentarze
    PKP to nie jest już przedsiębiorstwo tylko państwo w państwie. Dział wyłącznie dla samego działania, jedyne co robi na czas i skutecznie to wypłata wynagrodzeń i premii. Wydaje się że nikt już w Polsce nie ma na PKP wpływu ...
    już oceniałe(a)ś
    14
    0
    "punkty stacjonarne zastąpiły automatyczne skrytki" - co za plebejska niechęć do używania strony biernej tam kiedy jest naprawdę potrzeba. za to używacie i tam gdzie nie potrzeba używając koszmarów koszmarków typu "zostało powiedziane". powinno być poprawnie
    już oceniałe(a)ś
    13
    2
    To nie pasażer wybierał firmę dbającą o skrytki, lecz PKP, zatem to PKP odpowiada za nie. Podobnie jak to PKP odpowiada za liczbę kół w lokomotywie a nie pasażer.
    @Szafirowlosa
    Mam nadzieję, ż ktoś to z ważnych w PKP przeczyta. I w dodatku ze zrozumieniem...
    już oceniałe(a)ś
    2
    0
    @arozon
    Przeczyta. I będzie miał to głęboko w dudzie. Tam gdzie PKP ma wszystkich pasażerów.
    już oceniałe(a)ś
    2
    0
    Ważne, że zapłaciłeś za bilet, a reszta nas nie interesuje - Polskie Koleje.
    już oceniałe(a)ś
    6
    0
    "W związku z tym wyłączną odpowiedzialność z tytułu świadczenia usługi przed klientem ponosi właśnie ta firma." Ja bym zapytał pana rzecznika, kto zatem ponosi odpowiedzialność za wybór nierzetelnej firmy? Bo chyba na końcu tego łańcuszka jest PKP...
    już oceniałe(a)ś
    3
    0
    ** że zdeponuje w administracji dworca komplet kluczy awaryjnych – dodaje Wilgusiak.**

    Administracja będzie miała całodobowe dyżury ?
    już oceniałe(a)ś
    3
    0
    Pięknie Ku... Pięknie to kolej transwolska
    już oceniałe(a)ś
    1
    0
    No i rozmawiajmy tu o wybieraniu zbiorkomu, jak na każdym etapie pokazuje on jaki jest beznadziejny i jak lepiej wybrać samochód (uwielbiam to, że w czasie podróży samochodem mogę po prostu trzymać bagaże w bagażniku i nie martwić się nimi).
    już oceniałe(a)ś
    2
    2