Miejskie profile w mediach społecznościowych bardziej promują Łódź, czy ekipę Łodzią rządzącą - zagajam prof. Roberta Kozielskiego z UŁ. Ekspert: - Niech każdy sam odpowie sobie na to pytanie.

"Złoty Lajk Local SOME 24’ za najbardziej angażującą komunikację samorządową w mediach społecznościowych za materiały wideo powędrował do Łodzi". Tak chwali się łódzki magistrat nagrodą zdobytą podczas III Samorządowego Kongresu Internetu i Mediów Społecznościowych, branżowej imprezy zorganizowanej we Wrocławiu pod patronatem Związku Miast Polskich.

W opinii jury, Łódź "nie tylko prowadziła komunikację na wszystkich analizowanych kanałach (TikTok, Facebook, Instagram, LinkedIn), ale miała także jedne z największych i najbardziej zaangażowanych społeczności. Publikowany content był spójny i w dużej mierze skierowany do młodszych odbiorców, którzy są aktywni w sieci i żywo zainteresowani tym, co dzieje się w mieście".

Twoja przeglądarka nie ma włączonej obsługi JavaScript

Wypróbuj prenumeratę cyfrową Wyborczej

Pełne korzystanie z serwisu wymaga włączonego w Twojej przeglądarce JavaScript oraz innych technologii służących do mierzenia liczby przeczytanych artykułów.
Możesz włączyć akceptację skryptów w ustawieniach Twojej przeglądarki.
Sprawdź regulamin i politykę prywatności.

Paula Skalnicka poleca
Czytaj teraz
Więcej
    Komentarze
    Marketing urzędu miasta Łodzi , o którym pisze autor artykułu, jest po prostu tępą partyjną propagandą.
    @sergo5
    Ale bardziej niż u was na kanale kamratów?
    już oceniałe(a)ś
    2
    6
    Z zasięgami jest jak z większością. Większość wybrała Zdanowską, większość wolała Barabasza, większość lubi Zenka, większość klika bzdury. Zatrudniony przez nadszyszkowników ze 104 aparat społecznościowy umie w większość.
    W czym więc problem?
    - w tym, że polityczne cele (wzmiankowane utrzymanie władzy) powinny być finansowane z partyjnych, a nie samorządowych pieniędzy
    - w tym, że oprócz zasięgów w SoMe i ekwiwalentów w mediach powinno się mierzyć ich wydźwięk i pomniejszać wyniki o ten negatywny
    - w tym, że miejskie kanały komunikacji powinny być choć trochę od informowania, a nie tylko od propagandy (nie mylić z PR)
    już oceniałe(a)ś
    11
    2
    To jest tania propaganda na poziomie PiS
    @yogobela
    Piszesz o redachtorach łódzkiej gw? Masz rację.
    już oceniałe(a)ś
    3
    15
    Nic nie wspomniano o Patryczku ;)
    już oceniałe(a)ś
    7
    2
    Powiedział, że nic nie powiedział.
    już oceniałe(a)ś
    6
    2
    Ilość "artykułów" uderzających w miasto redachtora Brzózki musi zastanawiać. "Łódź się wali.." "Cała Polska szydzi z Łódzkiego dworca" etc. Łódzka GW to żenada.
    już oceniałe(a)ś
    3
    5
    Niech i GW Łódź spojrzy w lustro i zapyta - "Piszemy dla klikbajtów i hejterów czy dla Łodzi?"
    Horror łodzian! Spadł deszcz - Zdanowska nie panuje nad kałużami!
    P.S. Czytam i prenumeruję GW od zawsze.
    @frogmark
    Zdecydowanie dla przegrywów, którzy podniecają się tekstami typu "Łódź się wali".
    już oceniałe(a)ś
    2
    8