Od ponad tygodnia zespół specjalistów dokonuje interwencji hiperbarycznej, aby możliwie najszybciej wznowić pracę TBM - zapewnia PKP S.A., inwestor budowy tunelu średnicowego w Łodzi.
Budowa tunelu kolejowego, który połączy dworzec Łódź Fabryczną ze stacjami Łódź Kaliską i Łódź Żabieniec to największa inwestycja drogowa realizowana w Łodzi na przestrzeni ostatnich dwudziestu lat. I największa inwestycja kolejowa w Polsce.
Na trasie tunelu średnicowego powstaną trzy przystanki podziemne: Łódź Śródmieście, Łódź Polesie i Łódź Koziny. Tunel drążony jest przez dwie tarcze TBM - mniejszą Faustynę i większą Katarzynę, która po dziewięciu miesiącach przerwy niedawno wznowiła pracę. Na krótko, bo 4 lipca tarcza, niestety, przestała wiercić.
Wszystkie komentarze
Z jednej strony zakaz wstępu całkowity, z drugiej - jeszcze katarzyna nie drąży pod budynkami.
Z trzeciej - stoi na stacji 18 miesięcy, nie 9, z czwartej - napotkała przeszkodę jakieś 3 czy 5 DNI po wznowieniu prac.
To jest komunikacyjna katastrofa
Nic nie robią, to inwestycja PKP, prace wstrzymuje Warszawka.
Po raz kolejny wyzywasz tu od lizusów i urzędasów innych komentujących. Po pierwsze to nie UMŁ załatwia wykwaterowanie mieszkańców, tylko wykonawca tunelu. Po drugie, nie jest inwestycja samorządowa tylko rządowa, konkretnie PKP. Więc z czym ty masz problem?
Kłamiesz , Samorząd czyli UMŁ czyli Zarząd Lokali Miejskich ma do praktyki bardzo dużo , bo jest właścicielem większości tych lokali ...Więc z czym masz problem ? Kłamiesz dodatkowo , bo nigdy w swoich teksta ch nie użyłem słowa " urzędas ".
Ale uml NIE JEST strona w tej inwestycji.
O co ci chodzi?
Do budowy Dworca Fabrycznego UMŁ dołożył TRZYSTA MILIONÓW , i o tym milczy ( GW-Ł też ) , ten tunel jest nierozłączny z DF przez powiązanie dopłaty unijnej ... Rozumiem , że według Ciebie UMŁ nie ma wobec wynajmujących od niego żadnych zobowiązań ...
Ma, ale niekoniecznie ma jakikolwiek prawna dźwignie aby wpływać na warunki relokacji mieszkańców.
A ja słyszałem, że pińset milionów. Bredzisz jak potłuczony..